JLL expanderar inom Capital Markets

JLL expanderar och förstärker inom Capital Markets med Theodor Jarnhammar, idag Head of Leasing på JLL. Theodor har arbetat fyra år inom JLL med fokus på kontor, industri- och logistikfastigheter. I sin nya roll kommer han att ansvara för att utveckla kontorssegmentet inom Capital Markets.

May 10, 2022

-          Vi letar alltid efter möjligheter att vässa vårt team och kunderbjudande. Att knyta Theodor till oss innebär att vi förstärker vår kompetens och erfarenhet inom kontorssegmentet ytterligare. Därtill understryker det JLL:s styrka som en attraktiv plattform för karriärutveckling och gemensamt växande, säger Daniel Anderbring, Head of Capital Markets, JLL Sverige.

-          Det känns väldigt kul att fortsätta växa inom JLL och jag ser fram emot att bidra med min detaljkännedom kring Sveriges hyresmarknad till det redan väletablerade och marknadsledande teamet inom JLL Capital Markets, säger Theodor Jarnhammar.

Theodor tillträder sin nya roll i september.

JLL (NYSE: JLL) is a leading professional services firm that specializes in real estate and investment management. JLL shapes the future of real estate for a better world by using the most advanced technology to create rewarding opportunities, amazing spaces and sustainable real estate solutions for our clients, our people and our communities. JLL is a Fortune 500 company with annual revenue of $19.4 billion, operations in over 80 countries and a global workforce of more than 100,000 as of March 31, 2022. JLL is the brand name, and a registered trademark, of Jones Lang LaSalle Incorporated. For further information, visit jll.com.